top of page

מחפשת הייטקיסט שכותב אפליקציות

מה שקורה בריצה נשאר בריצה. ככה אני חושבת.

אם הפעלתי שעון או אפליקציה בתחילת הריצה, כל מה שקורה בריצה יכנס שם. בין אם זה לקשור שוב שרוכים שנפרמו, או עצירה לפיפי, או הרגעים האלה שמאטים את הקצב כדי להוריד דופק. גם אם זה מבאס קצת את הקצב, גם אם זה ינחס את הממוצע. ריצה זה מכלול. באמת.

אבל יש דברים לא פיירים, שאין עליהם שליטה. כמו רוח, שיכולה להפריע מאוד, כמו לעצור ברמזור (בדיוק עוד לא קרה ברמת הגולן), כמו עדר פרות שבדיוק חוצה את השביל (קרה לי, נשבעת!), כמו שנגמרת הבטריה של האם-פי ואין שירים.

קורה, ומקשה על הריצה, ומאט את הקצב, ומבאס באופן כללי.

אז חשבתי שאולי מישהו ירים את הכפפה ויכתוב קומפוננטה (אני חושבת שיש מילה כזאת) לאפליקציה של הריצה, שמהוונת את המפגעים הבלתי נשלטים, ומכמתת אותם לזמן פקטור בריצה. וככה, בסוף ריצה, אפשר יהיה להוסיף גורמי פקטור, ולקבל זמני ריצה מתוקנים. נניח רוח שווה 7 שניות לק"מ, והיעדר מוזיקה שווה 2 שניות לק"מ, וכן הלאה.

מעניין איך היו התוצאות של הריצה היום שהיו בה:

חוסר שינה בלילה הקודם

נגמרה הבטריה של הטלפון ולא התעוררתי בזמן לריצה

היה חם

הייתה רוח

לבשתי חולצה עם שרוולים ארוכים (היה ממש חם!)

נגמרה הבטריה בטלפון (בשל זמן מועט לטעינה בעקבות הסעיף השני) ואחרי 4 ק"מ ולא הייתה לי מוזיקה

נראה לי מספיק תירוצים לריצה אחת. חלקו את זה על 8 קילומטרים.

מכובד!

ובכלל הזמנים והקצב זה לא חשוב. מה שחשוב זה לרוץ, ובהנאה, ולהגדיל את נפח הריצה, ולא לשכוח ליהנות, ולהתאמן ולרוץ יותר, ולרוץ בכייף, והכי חשוב לרוץ, ואחר כך נתאמן על קצבים.

ולא צריך להשוות, והעיקר זה לרוץ.

נכון?

אז מה התירוץ החביב עליך?

* באמת שיהיה נחמד שתשאירו תגובה, אבל לא "אלופה" "מהממת" "ענקית" "אין כמוך" ו"כל הכבוד" כי את זה אני כבר יודעת. אפשר איזה משפט מתוחכם, או "מרגש" מקורי כזה, או סתם תגובה שהועתקה מפוסט אחר.

ואם תרצו שכל פוסט חדש יגיע אליכם למייל, אתם מוזמנים להירשם ואני מבטיחה לא להגזים.

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
אין עדיין תגים.
bottom of page