top of page

הכל בגלל חולצה קטנה

כשהתחלתי לרוץ התלבשתי פונקציונלי עד גועל: מכנסי טרנינג אקונומיקה וחולצת סוף מסלול, מהטריקואים המיותרים שיש בבית. אחר כך השתדרגתי לטייץ (שרכשתי אחרי שרצתי קילומטר רצוף והרשיתי לעצמי) וחולצות דריי פיט שיהודה צבר מכל התחרויות והמירוצים שהשתתף בהם, רובם במרחק מרתון מהקו האסתטי.

כמו שכבר סיפרתי, על כל קילומטר נוסף שרצתי, הרשיתי לעצמי להתגנדר בפריט לבוש: נעליים של הביוקר (אבל מקצועיות), חולצת ריצה (של בנות!), עוד טייץ, וכובע מצחייה (כי משקפי השמש החליקו לי מזיעה על האף). לאט לאט הבנתי את הכוח שיש לבגדים יפים על הכייף שלי לרוץ וגם שמתי לב שאני מחפשת בגד עם תכלת שמתאים לפס בנעלים, או משהו עם סגול שיתאים לטייץ החדשים.

ממש חיכיתי למירוץ המדברי שאקבל בו את חולצת המירוץ הראשונה שלי, חולצת ריצה של בנות.

כמו שאמרו חז"לינו: כגודל הציפייה וזה, ככה התאכזבתי מהחולצה של אילת. המידה הייתה קטנה (לארג' של ברביות) וכשהלכנו להחליף כבר לא היו חולצות של בנות אז לקחתי חולצת שיעמום-בנים-שנשארה בסוף. וגם הצבע - לבן - אימ-אמא של השיעמומים. ציינתי כבר שהתבאסתי רצח?

הריצה באילת הייתה סבבה, מזג האוויר היה נפלא, החברה הייתה מצויינת ורק החולצה לא.

אבל אז זה קפץ לי בפיד של הפייסבוק, והחברצה שלי אמרה: בואי נרוץ ביחד, והחולצה שהייתי חייבת לעצמי וככה נרשמתי למרתון טבריה.

עשרה קילומטרים אני יודעת לרוץ, השטח מישורי, מזג האוויר אמור להיות סביר (בהנחה שלא יהיה כמו בשנה הקודמת עם גשם ושלוליות ענק) ותרוץ איתי חברה. כייף! לא?

בינתיים באימונים נעשה קר, ומלתחת הריצה שלי לא כוללת בגדים ארוכים ו/או חמים, ועוד אין לי הרגלים של מה שנוח ומה שלא נוח לי. אז פריטים מסויימים אני סוחבת ליהודה, אחרים רכשתי באינטרנט. כמובן שקיבלתי המלצות על החנות ההיא הנהדרת בקריית שמונה אבל עוד לא הגעתי אליה (לאינטרנט ולכרטיס אשראי שלי דווקא כן) ואפילו רצי הגולן שידרגו אותי (לא רק אותי אישית, כן?) בחולצה ארוכת שרוולים וסווצ'ר קפוצ'ון (שלא הפסקתי להסתובב איתו בבית ובעבודה כאילו זה מדי נבחרת המעודדות שלי).

אז הריצה היא אותה ריצה, ומזג האוויר קר ורוח לפי המצברוח שלו, ואני מתעייפת ומתחזקת בהתאם לשגרת האימונים, ורק שמח לי יותר בלב כשהחולצה מתאימה לפס הוורוד במכנסיים שמתכתבים על הסגול בשרוכים של הנעליים.

נכון שלא חייבים בגדים מעוצבים בשביל ריצה ואפשר לחזור לטרנינג אקונומיקה וחולצות סוף מסלול או דריי-פיט-מירוצים-שכוחי-אל אבל זה יותר כייף עם. מניסיון!

* אם אהבתם את הפוסט תוכלו ללחוץ על הלב הריק מימין, וגם הוא וגם אני נתמלא שמחה

ואם יש לכם תגובה, אשמח אם תרשמו אותה פה מתחת מימין

ואם תרצו שכל פוסט חדש יגיע אליכם למייל, אתם מוזמנים להירשם ואני מבטיחה לא להגזים.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
אין עדיין תגים.
bottom of page